Илияна Янева
7. СУ „Кузман Шапкарев“ – Благоевград
Резюме. Информационната натовареност на учениците и не достатъчно добрoто разбиране на учебния материал по природни науки се отразяват негативно на интереса към предмета „Химия и опазване на околната среда“. Качественото обучение изисква търсене на начини за иновативно представяне на учебното съдържание, за да се постигне целта на обучение по тази учебна дисциплина. В статията е представен начин на работа за повишаване нивото и ефективността на обучението по химия в класната стая чрез приложение на ИКТ и „интерактивно“ учене. Продуктивното интегриране на технологиите при обучението в часовете по химия и прилагането на интерактивни методи в обучението зависят от учителя, неговите компетентности и нагласи.
Ключови думи: учителски компетенции в ИКТ; учителски е-компетенции; научно образование; образование по химия
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия