Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Обучение по природни науки
и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Абонамент
  • Контакт
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Абонамент
  • Контакт
Няма резултати
Вижте всички резултати
Обучение по природни науки и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Химия Съдържание на сп. “Обучение по природни науки и върхови технологии”, 2022

Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2022, година XXXI

в Съдържание на сп. “Обучение по природни науки и върхови технологии”, 2022

Към читателите

Отвори пълния текст


EXPERIMENTS

Учебният химичен експеримент в модул 4. Предизвикателства и решения

Наско Стаменов
Национална природо-математическа гимназия „Акад. Любомир Чакалов“ – София

https://doi.org/10.53656/nat2022-1.04

Резюме. Разработени са учебни експерименти, които могат да се изпълнят, без да е необходим специфичен кабинет или скъпи консумативи…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


NEW APPROACHES

От лука до лека и до родословното дърво на живота

Доц. д.п.н. Здравка Костова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/nat2022-1.03

Резюме. Анализират се съвременни изследвания на ранната микробна еволюция от ЛУКА (последният общ универсален родоначалник) до установяването на двата клона на империя Прокариота – Археи и Бактерии…

виж повече

 

 

 

 

Метеори. Основни понятия и терминология – II част

Валентин Велков
Астрономически клуб „Канопус“ – Варна

https://doi.org/10.53656/nat2022-1.02

Резюме. Настоящата статия се явява втора от поредицата, разглеждаща същността на метеорните явления и някои техни аспекти…

виж повече

 


CURRICULUM MATTERS

Сравнение на форматите на ДЗИ за профилирана подготовка по избрани матуритетни предмети и прогноза за очакваните резултати от тях

Иван Дреновски
Югозападен университет „Неофит Рилски“ – Благоевград

https://doi.org/10.53656/nat2022-1.01

Резюме. В статията е направен опит за неформална частична оценка на въздействието на промените в учебно-изпитните програми на някои държавни зрелостни изпити за профилирана подготовка…

виж повече

 

 

 

 

Резултати от външното оценяване по биология и здравно образование – VIII клас (2018/2019 г.)

Светла Буковска 1), Иса Хаджиали 2)
1) Център за оценяване на предучилищното и училищното образование
2) Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/nat2022-1.06

Резюме. В статията са представени резултати от външното оценяване по биология и здравно образование – VIII клас през учебната 2018/2019 г., в извадка от 2682 ученици от всички административни региони на България…

виж повече

 

 


TEACHING EXPERIMENT IN SCIENCE

Distance learning: homemade colloidal silver

Ana Sofía Covarrubias-Montero, Jorge G. Ibanez
Universidad Iberoamericana – Mexico City (Mexico)

https://doi.org/10.53656/nat2022-1.05

Abstract. To continue the experimental education of Chemical Engineering students during the SARS-Covid 19 pandemic, our school opted for assembling laboratory kits for each one of them and sending them by courier service to their homes…

виж повече

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Distance learning: homemade colloidal silver

Следваща статия

Конкурс за заемане на длъжността „директор“

Следваща статия
Mинистерство  на образованието  и науката: Обръщение

Конкурс за заемане на длъжността „директор“

Заедно в приобщаването

Заедно в приобщаването

Моите детски мечти

Моите детски мечти

Последни публикации

  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2022, година XXXII
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“ 2022 г.
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2021, година XXX
  • Проектно базираното обучение в модел за съдържателна и технологична интеграция в екологичното образованиe
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2021, година XXX
  • Годишно съдържание на сп. „Природните науки в образованието“, 2020 г.
  • Сп. „Химия“, книжка 6/2020
  • Сп. „Химия“, книжка 5/2020
  • Сп. „Химия“, книжка 4/2020
  • Сп. „Химия“, книжка 3/2020
  • Сп. „Химия“, книжка 2/2020
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Абонамент
  • Контакт

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG