Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Обучение по природни науки
и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Обучение по природни науки и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. “Педагогика”, 2023 г.

Сп. „Педагогика“, книжка 6/2023, година XCV

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
31-07-2023
в Съдържание на сп. “Педагогика”, 2023 г.
A A

С мисия за национална и културна индивидуалност (по повод 135 години от откриването на първия Висш педагогически курс в България (1888))

Доц. д-р Надежда Кръстева,
проф. д.н. Йордан Колев
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-6.01

Резюме. Правно-педагогическият анализ е върху откриването на първия Висш педагогически курс (1888) и осъществяването му като висше училище с основна задача подготовка на учители, които да работят за национална и културна индивидуалност на българите…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Революция 5.0 (Индустрия 5.0) и някои дименсии на Образование 5.0

Проф. д-р Наталия Витанова
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски”

https://doi.org/10.53656/ped2023-6.02

Резюме. В тази статия е направен опит да се представи революция 5.0 и произтичащите от нея промени в Индустрия 5.0 и Образование 5.0…

виж повече

 

 

 

 

The Role of the Special Teacher in the Formation of Motivation for Educational Activities of Students with Intellectual Disabilities

Dr. Svitlana Mykhalska, Assoc. Prof.,
Prof. Dr. Svitlana Myronova,
Dr. Tetiana Dokuchyna, Assoc. Prof.,
Dr. Maryana Buinyak
Kamianets-Podilskyi Ivan Ohiienko National University (Ukraine)

https://doi.org/10.53656/ped2023-6.03

Abstract. Motivation for learning activities of students with intellectual disabilities is one of the factors of their success and development…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Педагогическото образование и значението му за качеството на институцията детска градина – училище

Доц. д-р Магдалена Стоянова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-6.04

Резюме. Виждането за статута и професионалното развитие на учителите, директорите и другите педагогически специалисти вече четири години е на вниманието на педагогическата общност в университетите…

виж повече

 

 

 

 

Здравно възпитание за превенция на зависимости

Ас. д-р Любка Атанасова
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-6.05

Резюме. Статията е подробен анализ на адекватността на учебната програма и извънкласните дейности в борбата срещу злоупотребата с вещества…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Правото на образование на децата със специални образователни потребности

Доц. д-р Мария Дишкова
Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ – Бургас

https://doi.org/10.53656/ped2023-6.06

Резюме. Правото на образование е конституционно право на всеки гражданин на Република България, включително и на децата със специални образователни потребности…

виж повече

 

 

 

 

Main Current Problems of Education for Democratic Citizenship in Two EU Countries – the Netherlands and Bulgaria

Anna Jonkers
University of Groningen (Netherlands)
Prof. Dr. Tsetska Kolarova
Sofia University “St. Kliment Ohridski” (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2023-6.07

Abstract. This publication is a result of the joint work of an Erasmus student from the Netherlands and a lecturer at Sofia University in Bulgaria as a host country…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Постижения и предизвикателства пред гарантирането на най-добрия интерес на непридружените малолетни и непълнолетни лица, търсещи международна закрила в България

Д-р Даниела Рачева
Софийски университет ,,Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/ped2023-6.08

Резюме. Непридружените малолетни и непълнолетни лица, търсещи международна закрила, са специфична група деца със специфични проблеми и нужди…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

“Children’s Rights in Pandemic Times?” – Germany’s Handling of Children’s Rights during the Pandemic Put to the Test

Maike Nadar
University for Applied Sciences (Germany)

https://doi.org/10.53656/ped2023-6.09

Abstract. Children are the age group least at risk of getting infected with COVID-19. However, children are (or have been) the hardest hit by almost all Corona public health measures…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Концепцията за емоционалната интелигентност в контекста на възпитателното явление в творчеството на Януш Корчак

Евгения Чаушева
Софийски университет „Св. Климент Охридски”

https://doi.org/10.53656/ped2023-6.10

Резюме. Настоящата статия е посветена на концепцията за емоционалната интелигентност в творчеството на Януш Корчак…

виж повече

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 2/2023, година XCV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 7/2023, година XCV Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 9/2023, година XCV Default ThumbnailГодишно съдържание

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Концепцията за емоционалната интелигентност в контекста на възпитателното явление в творчеството на Януш Корчак

Следваща статия

И завесата се вдига за…

Следваща статия
И завесата се вдига за…

И завесата се вдига за…

Видинските футболисти от школата на „Реал Мадрид“ се представят отлично в турнира „Копа Алма 2023“

Видинските футболисти от школата на „Реал Мадрид“ се представят отлично в турнира „Копа Алма 2023“

Приз „Пробуда“ за учители зад граница

Приз „Пробуда“ за учители зад граница

Последни публикации

  • Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ и върхови технологии ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXIII, 2024
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1-2/2024, година XXXIII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“ 2022 г.
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2021, година XXX
  • Проектно базираното обучение в модел за съдържателна и технологична интеграция в екологичното образованиe
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"