Лилия Лозанова
Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“
Резюме. Технологичните иновации превърнаха социалните мрежи в част не само от жизненото, но и отличностното пространство на съвременника. В този смисъл, значимостта им, особено за учениците, поставя редица въпроси за ролята при трансмисията на ценностни влияния в условията на модерния консуматизъм и хедонизъм. В настоящата статия са представени резултати от изследване на отношението на ученици от горна училищна възраст към ценности с хедонистична насоченост. Анализираните резултати представят отношението на учениците към ценностите „Удоволствие“ и „Приключенски живот“, както и влиянието на социалните мрежи върху динамиката в тяхното отношение.
Ключови думи: социални мрежи; хедонизъм; студенти
Влезте в системата, за да прочетете пълната статия