Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Обучение по природни науки
и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Обучение по природни науки и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Педагогика Съдържание на сп. "Педагогика" Съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.

Педагогика, година XCI, книжка 5, 2019

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
28-06-2019
в Съдържание на сп. „Педагогика“, 2019 г.
A A

ИНОВАЦИИ ЗА ОБРАЗОВАНИЕ

Професионално-личностна рефлексия на учителя /
Иванка Шивачева-Пинеда – стр. 615

 

Професионално-личностната готовност на учителите като социално-психологически ресурс за формиране на социалната адаптация при деца със синдром на Даун /
Дияна Георгиева – стр. 626

 

Педагогически аспекти на интерактивната комуникация с визуалното изкуство в музейна среда /
Ани Златва, Катя Тинева-Гюрковска – стр. 642

 

Ролята на съвременните техники на рисуване в практическото обучение на студентите от педагогическите специалности за бъдещата им реализация в процеса на преподаване на изобразителни изкуства /
Петър Петров – стр. 657

 

Когнитивният стил на учене при овладяване на геометричното учебно съдържание по математика във II клас /
Мария Темникова – стр. 667

 

Спортната анимация през погледа на детския и началния учител /
Донка Желева-Терзиева – стр. 679

 

Reflecting the Level of Social Adaptation in the Drawings of Children Aged 6 – 7 /
Ani Zlateva – стр. 687

 

A Concept for Inclusive Physical Education Training Program for Future Pre-School and Primary-School Teachers / Galena Terzieva – стр. 696

 

ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ПРОНИКНОВЕНИЯ

Допълнителна подкрепа на деца и ученици със специални образователни потребности в процеса на обучение чрез помощни технологии /
Жана Янкова – стр. 702

 

Детската градина в контекста на социалните последици от глобализационния процес /
Гергана Дянкова – стр. 711

 

Нагласи към приложението на образователни компютърни игри в диагностиката и терапията на деца със специални образователни потребности /
Даниела Тупарова, Маргарита Станкова, Цвета Каменски, Екатерина Тодорова, Георги Тупаров – стр. 725

 

ЧУЖДЕСТРАННИ ИЗСЛЕДВАНИЯ

The Case of Education for Sustainable Development Approaches Implementation at English Language Classes at the Technical University in Ukraine /
Yuliana Lavrysh, Irina Lytovchenko – стр. 736

 

СПОДЕЛЕН ОПИТ

Приобщаване на деца със специални образователни потребности към модела за здравословен начин на живот в детска градина № 37 „Вълшебство“ /
Гергана Петрова – стр. 750

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailКогнитивният стил на учене при овладяване на геометричното учебно съдържание по математика във II клас Default ThumbnailСп. Педагогика, година XCI, книжка 6, 2019 Default ThumbnailМодел на работа в интеркултурна среда (Научноизследователска саморефлексия) Default ThumbnailСп. „Педагогика“, книжка 9/2019, година XCI

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Професионално-личностна рефлексия на учителя

Следваща статия

Партньорството на Националната финансово-стопанска гимназия с висшите училища

Следваща статия

Партньорството на Националната финансово-стопанска гимназия с висшите училища

Новата учебна програма и новият учебник по литература в урочната работа по български език и литература

Използване възможностите на информационните технологии в преподаването на философия

Последни публикации

  • Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ и върхови технологии ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXIII, 2024
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1-2/2024, година XXXIII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“ 2022 г.
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2021, година XXX
  • Проектно базираното обучение в модел за съдържателна и технологична интеграция в екологичното образованиe
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"