Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Обучение по природни науки
и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Абонамент
  • Контакт
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Абонамент
  • Контакт
Няма резултати
Вижте всички резултати
Обучение по природни науки и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Математика и информатика Съдържание на сп. “Математика и информатика”, 2022 г.

Сп. „Математика и информатика“, книжка 4/2022, година LXV

в Съдържание на сп. “Математика и информатика”, 2022 г.

НАУЧНО-МЕТОДИЧЕСКИ СТАТИИ

A Comparative Analysis of Assessment Results From Face-To-Face and Online Exams

Dr. Emiliya Koleva, Assist. Prof.,
Dr. Neli Baeva, Assist. Prof
Nikola Vaptsarov Naval Academy – Varna (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/math2022-4-1-aco

Abstract. In this study, a comparative analysis of the results of students’ performance on a face-to-face and an online exam is made and presented…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Национално външно оценяване по математика в IV клас през 2022 година

Тони Чехларова
Институт по математика и информатика – Българска академия на науките

https://doi.org/10.53656/math2022-4-2-nac

Резюме. Направен е анализ на темата и резултатите от Националното външно оценяване по математика в края на IV клас в България през 2022 г…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ОБРАЗОВАТЕЛНИ ТЕХНОЛОГИИ

Двадесет и шеста младежка балканска олимпиада по математика

Доц. д-р Ивайло Кортезов, Мирослав Маринов
Институт по математика и информатика – Българска академия на науките

https://doi.org/10.53656/math2022-4-3-dva

Резюме. Статията съдържа състезателната тема от Младежката балканска олимпиада по математика 2022, варианти на решения на задачите и коментари по тях, а също и преглед на представянето на отбора…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Personal Data Processing in a Digital Educational Environment

Dr. Evgeniya Nikolova, Assoc. Prof.,
Dr. Mariya Monova-Zheleva, Assoc. Prof.,
Dr. Yanislav Zhelev, Assoc. Prof.
Institute of Mathematics and Informatics – Bulgarian Academy of Sciences (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/math2022-4-4-per

Abstract. New technologies provide innovative spaces for cooperation and communication between employers and employees, citizens and structures, educators, and learners…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 


ВЪПРОСИ НА ПРЕПОДАВАНЕТО

Практический метод реализации нечетких запросов для реляционных баз данных

Dr. Alexander Aleksandrovich Rybanov, Assoc. Prof.
Волжский политехнический институт – Волгоград (Россия)

https://doi.org/10.53656/math2022-4-5-pra

Аннотация. Информационные системы, использующие базы данных, являются гибкими в той мере, в какой они позволяют пользователям запрашивать необходимые им данные…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Приложение на играта „Аз имам…, кой има…?“ При преговорни уроци по информационни технологии в прогимназиален и гимназиален етап

1)Гергана Карабельова, 2)Гл. ас. д-р Филип Петров
1)Частно средно училище „Свети Георги“
2)Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/math2022-4-6-pri

Резюме. „Аз имам…, кой има…?“ (на английски “I have…, who has…?”) е забавна игра, която е основно популярна в детските градини при деца от предучилищна възраст и в училищата при началното образование…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

Приложение на играта „Аз имам…, кой има…?“ При преговорни уроци по информационни технологии в прогимназиален и гимназиален етап

Следваща статия

Как да управляваме стреса*

Следваща статия
Как да управляваме стреса*

Как да управляваме стреса*

Когато животът ти е танц

Когато животът ти е танц

В ход е дигиталното обучение

Образованието гради културата на мира

Последни публикации

  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“ 2022 г.
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2021, година XXX
  • Проектно базираното обучение в модел за съдържателна и технологична интеграция в екологичното образованиe
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2021, година XXX
  • Годишно съдържание на сп. „Природните науки в образованието“, 2020 г.
  • Сп. „Химия“, книжка 6/2020
  • Сп. „Химия“, книжка 5/2020
  • Сп. „Химия“, книжка 4/2020
  • Сп. „Химия“, книжка 3/2020
  • Сп. „Химия“, книжка 2/2020
  • Сп. „Химия“, книжка 1/2020
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Абонамент
  • Контакт

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG