Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Обучение по природни науки
и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Обучение по природни науки и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Предизвикателства на дигиталната трансформация в образованието – сравнителен анализ на студентското мнение

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
11-08-2023
в Uncategorized
A A

Гл. ас. д-р Мирослава Бонева,
доц. д-р Антон Недялков, проф. д.н. Милена Кирова
Русенски университет „Ангел Кънчев“

https://doi.org/10.53656/str2023-4s-12-cha

Резюме. Разработката има за цел да се изследват основни предизвикателства на дигиталната трансформация във висшето образование, изхождайки от практиката на Русенския университет „Ангел Кънчев“. Поставени са следните задачи: (1) да се представи опитът на факултет „Бизнес и мениджмънт“ (ФБМ) за обучение в дистанционна форма; (2) да се извърши сравнителен анализ на мнението на студентите от ФБМ. Аргументирано е, че общата оценка на студентите относно организацията на учебния процес във ФБМ клони към оптимална стойност на качеството с минимални разходи. Констатирано е, че част от анкетираните не познават основни академични термини въпреки добрата практика в Русенския университет за издаване на „Наръчник на първокурсника“ и помощта от академичния състав. Установено е, че ключовите предизвикателства на дигиталната трансформация във висшето образование и в частност във факултет „Бизнес и мениджмънт“ в Русенския университет се дължат по-скоро на човешки, а не на технически, технологични или други фактори.
Ключови думи: дигитална трансформация; висше образование; студентско мнение

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailQuestioning the Role of Moral AI as an Adviser Within the Framework of Trustworthiness Ethics Default ThumbnailИновативни методи на обучение в условията на електронна среда Default ThumbnailТеоретичен модел за формиране на медийна грамотност чрез извънкласни форми на работа на ученици в етапа I – IV клас Default ThumbnailСравнителен анализ на нагласите на преподаватели и студенти към платформата за дистанционно обучение Moodle в контекста на пандемията от COVID-19

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Влияние на университетската подготовка върху уменията и нагласите на новоназначени учители за въвеждане на училищни иновации

Следваща статия

Challenges, Requirements, Opportunities and Solutions for the Digital Transformation of the Transport Education

Следваща статия

Challenges, Requirements, Opportunities and Solutions for the Digital Transformation of the Transport Education

Използване на иновационните образователни технологии в обучението по музика

Приложение на иновационните технологии в обучението по теория и методика на физическото възпитание и спорта

Последни публикации

  • Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ и върхови технологии ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXIII, 2024
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1-2/2024, година XXXIII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“ 2022 г.
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2021, година XXX
  • Проектно базираното обучение в модел за съдържателна и технологична интеграция в екологичното образованиe
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"