Обучение по природни науки
и върхови технологии
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Обучение по природни науки и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Педагогическото взаимодействие родители – деца – учители – основа за пълноценно развитие на детската личност в предучилищна възраст

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
01/08/2025
в Uncategorized
0
0
Споделяния
0
Прегледи
Share on FacebookShare on Twitter

Вержиния Савова
1. ДГ „Щастливо детство“ – Монтана

https://doi.org/10.53656/voc22-11peda

„Щастието и просперитетът на едно дете зависят
от пълноценното и планомерно взаимодействие
на родителите с образователната институция.“

Резюме. В статията се разглежда педагогическото взаимодействие родители – деца – учители като основа за пълноценното развитие на детската личност в предучилищна възраст. Ключът за успешното сътрудничество между детската градина и семейството е позитивизмът във взаимоотношенията учител – дете – родител. Екипната работа се явява ключ към успешното партньорство, за да може детето да се превърне в отговорна личност, стремяща се към интелектуално, емоционално и социално развитие. В този контекст се акцентира върху използване на допълнителни форми на педагогическо взаимодействие, иновативни форми и методи, съвместна работа учител – родител. Педагозите използват идеите, знанията и професионалния си опит и по този начин постигат успешно сътрудничество и ефективност в общуването и съвместната работа с родителите. Включването на родителите в дейностите на детската група стимулира децата да бъдат по-уверени и да развият творческия си потенциал.
Ключови думи: педагогическо взаимодействие; родители; детска градина; сътрудничество

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailШелинг – от логос към мит Default ThumbnailРолята на интерактивния бинарен урок в обучението по български език като чужд Default ThumbnailStefania Wilczyńska – the woman behind Korczak!? Default ThumbnailСтопански връзки между търговска къща „Хаджи Минчо х. Цачев и дружие“ и братя Тъпчилещови в контекста на съвместната им търговска дейност с биволски кожи

Последвайте ни в социалните мрежи

Предишна статия

Сп. „Математика и информатика“, книжка 1/2022, година LXV

Следваща статия

Храненето като компонент на спортната подготовка

Следваща статия

Храненето като компонент на спортната подготовка

Последни публикации

  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2025, година XXXIV
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2025, година XXXIV
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ и върхови технологии ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXIII, 2024
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1-2/2024, година XXXIII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“ 2022 г.
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

bg_BG
en_US bg_BG
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Подай ръкопис
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.