Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Обучение по природни науки
и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Обучение по природни науки и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Добри практики, използвани в извънкласната дейност Училищни медии

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
26-10-2023
в Uncategorized
A A

Мария Павлова
Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън“ – София

https://doi.org/10.53656/voc23-553comp

Резюме. Тази научна статия има за цел да представи добри практики, които се използват в часовете, свързани с провеждането на извънкласни дейности – „Училищни медии“. Основават се на иновативни подходи, работа с дигитални инструменти и използване на хибридно обучение. Чрез тези методи се насърчава активното участие на учениците в клуба и в училищния живот, повишават се техните дигитални компетентности и езиковата им култура, подпомага се ориентацията им за кариерно развитие. Развиват се техните комуникативни умения. По време на часовете учениците придобиват опит, който ги подготвя за предизвикателствата на съвременното информационно общество.
Ключови думи: извънкласни дейности; ключови компетентности и компетенции; добри практики; умения; медийна грамотност; дигитални умения; хибридно обучение; работа в екип; културни компетентности; критическо мислене.

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailНаучна конференция (24 – 25.09.2021 Г.) И том VI на „Известия на центъра за стопанско-исторически изследвания“, посветени на темата „предприемачеството в историческа перспектива“ Default ThumbnailАнализ на концепцията за мултидомейнови операции и интегриране на нововъзникващата идея за „боен облак“ Default ThumbnailПроект „Българската литература за деца и юноши XX – XXI в.“ Default ThumbnailTwo Theoretical Symposia in Bulgaria Dedicated to the 300th Anniversary of the Birth of Immanuel Kant

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Компетентности и умения в часовете по втори чужд език

Следваща статия

Ученическото самоуправление за развитие на училищната общност и формиране на ценности

Следваща статия

Ученическото самоуправление за развитие на училищната общност и формиране на ценности

Проблемно базираното обучение и проектно базираното обучение в STEM направлението

Дигитализация на учебния процес с междупредметни връзки (математика, физика и информационни технологии) и изкуствен интелект

Последни публикации

  • Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ и върхови технологии ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXIII, 2024
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1-2/2024, година XXXIII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“ 2022 г.
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2021, година XXX
  • Проектно базираното обучение в модел за съдържателна и технологична интеграция в екологичното образованиe
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"