Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Обучение по природни науки
и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Обучение по природни науки и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Uncategorized

Challenges to Entrepreneurship Education in High School. Interaction between Formal and Informal Assessment

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
29-02-2024
в Uncategorized
A A

Dr. Vilyana Ruseva, Assoc. Prof.,
Burgas Free University (Bulgaria)
Dr. Stela Baltova, Assoc. Prof.
International Business School (Bulgaria)
Dr. Evgeniya Nikolova, Assoc. Prof.
Burgas Free University (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/ped2024-1s.06

Abstract. This paper attempts to identify appropriate methods of teaching entrepreneurship in schools. The key to successful entrepreneurship education is finding the most effective way to manage learner skills and identifying the best match between student needs and teaching techniques. As entrepreneurship education includes all activities aimed at fostering entrepreneurial mindsets, attitudes, and skills, as well as aspects such as idea generation and innovation, experiential learning is an appropriate approach. For this purpose, a small experiment was conducted within the „Fundamentals of Entrepreneurship“ classes and an online survey among students, the results of which are presented in the paper. The target audience for this closed poll is teenagers who are around 15 to 16 years old. In this case, the survey was administered among students from Profiled High School for Romance Languages „G. S. Rakovski“ in Burgas, focusing on entrepreneurship with Spanish and entrepreneurship with French. The findings of the study revealed that there are many prevalent obstacles to effective entrepreneurial education (EE), concerning resource availability, standardized curriculum issues, and training opportunities for educators. Moreover, the findings of the research indicate both the impact of formal evaluation, its systematic approach to assessing students‘ knowledge and abilities, and informal evaluation approaches, as well as their alignment with the entrepreneurial mindset.
Keywords: entrepreneurship education; formal and informal education; high school learning tools

Отвори пълния текст

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailДвойното сляпо рецензиране в научната периодика в сферата на хуманитаристиката – аспекти на използването на publons в България Default ThumbnailНов поглед върху социалната и културната история на ранния социализъм в източна европа Default ThumbnailПедагогическият факултет на Тракийския университет – Ст. Загора, на 20 години – наследник на традиции, себеутвърждаване и бъдеще Default ThumbnailСъвременни подходи за изследване на неравенството като социално- педагогически проблем
Етикети: entrepreneurship educationformal and informal educationhigh school learning tools

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Проектиране на университетска система за приобщаващо цифрово обучение – методи и подходи

Следваща статия

Cтереотипите на студенти педагози – бариери пред реализиране на качествено приобщаващо образование

Следваща статия

Cтереотипите на студенти педагози – бариери пред реализиране на качествено приобщаващо образование

„Аз-буки“ очаква научни статии от млади учени

Удължава се срокът за участие в конкурса на „Аз-буки“ за научна статия „Природни науки и иновации в образованието“

Инструмент за оценка на индивидуалния принос на учениците при изпълнение на STEM базирани групови задачи

Последни публикации

  • Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ и върхови технологии ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXIII, 2024
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1-2/2024, година XXXIII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“ 2022 г.
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2021, година XXX
  • Проектно базираното обучение в модел за съдържателна и технологична интеграция в екологичното образованиe
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"