Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Обучение по природни науки
и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Обучение по природни науки и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2023

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 2/2023, година XXXI

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
07-04-2023
в Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2023
A A

Разположение на висшите училища в България в контекста на формиране на пазара на труда

Гл. ас. д-р Цветелина Берберова-Вълчева,
доц. д-р Камен Петров, доц. д-р Николай Цонков
Университет за национално и световно стопанство

https://doi.org/10.53656/str2023-2-1-loc

Резюме. В настоящата статия се опитваме да изведем някои проблеми, пред които е изправено висшето образование в България…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Съвременни аспекти в обучението по съдебна администрация в контекста на дигитализацията на образователния процес

Доц. Андрияна Андреева, д-р Дарина Димитрова
Икономически университет – Варна

https://doi.org/10.53656/str2023-2-2-con

Резюме. В публикацията се изследва проблематика, свързана с обучението по специалност „Съдебна администрация“ за придобиване на професия съдебен служител. От една страна, авторите анализират в ретроспекция възникването на потребността от обучение на служителите в съдебната администрация, въвеждането на професията и създаването на специалност „Съдебна администрация“ в ОКС „Бакалавър“ във висшето образование…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Characteristics and Components of the Cyber Hygiene as a Subclass of Cyber Security in Military Environment and Educational Issues

Prof. Boyan Mednikarov, DSc. Prof. Yuliyan Tsonev
Dr. Borislav Nikolov, Prof. Andon Lazarov, DSc.
Nikola Vaptsarov Naval Academy

https://doi.org/10.53656/str2023-2-3-cha

Abstract. In the present study based on the main characteristics and components of the cyber hygiene as a subclass of the cyber security, educational challenges on the cyber hygiene in military area are considered. Based on institutional experience in the scope of the cyber security in the digital environment, a sequence of activities to keep resilient and reliable cyber hygiene in army organizations are analyzed and recommended…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Социално приобщаване на непридружени непълнолетни мигранти в България – постижения, предизвикателства и алтернативи

Д-р Даниела Рачева
Софийски университет ,,Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2023-2-4-soc

Резюме. В статията се разглеждат основни проблеми, съпътстващи непридружените деца мигранти по пътя към социалното им включване в българското и респективно – в европейското общество…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Модел за изследване на социокултурна среда за постигане на по-ефективна организация и управление на процеса на учене и участие на деца и ученици, принадлежащи към уязвими общности

Доц. д.н. Йосиф Нунев
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“
Педагогически колеж – Плевен

https://doi.org/10.53656/str2023-2-5-mod

Резюме. Целта на изследването е да се предостави на директори на образователни институции, експерти от регионалните управления на образование, както и на специалисти в общини достъпен модел за изследване на семейства с различна степен на уязвимост с оглед на по-ефективната организация и управление на ученето и участието на децата и учениците от тези семейства…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

 

Продължаващото професионално обучение в България – основни аспекти и характеристики

Доц. д-р Райна Димитрова
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/str2023-2-6-voc

Резюме. Съвременната икономика има редица характеристики, една от които са силно динамичните структурни промени на пазара на труда…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Affirming Wellness Culture through Innovative Methodology Related to Blaze-Pod Trainer System

Dr. Darinka Ignatova
Department for Information and In-Service Training of Teachers – University of Sofia

https://doi.org/10.53656/str2023-2-7-aff

Abstract. The present material brings out theoretical foundations with an emphasis on development of motor potential and specificity in motor qualities…

виж повече

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2023, година XXXI Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3/2023, година XXXI Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 3s/2023, година XXXI Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5s/2023, година XXXI

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Affirming Wellness Culture through Innovative Methodology Related to Blaze-Pod Trainer System

Следваща статия

Млади астрономи с доклади

Следваща статия
Млади астрономи с доклади

Млади астрономи с доклади

Нова среща на малки философи

Нова среща на малки философи

В хармония с околния свят

В хармония с околния свят

Последни публикации

  • Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ и върхови технологии ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXIII, 2024
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1-2/2024, година XXXIII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“ 2022 г.
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2021, година XXX
  • Проектно базираното обучение в модел за съдържателна и технологична интеграция в екологичното образованиe
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"