Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Обучение по природни науки
и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Обучение по природни науки и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Професионално образование Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2024 г.

Сп. „Професионално образование“, книжка 2-3/2024, година XXVI

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
11-09-2024
в Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2024 г.
A A

Modern Methods of Teaching Agricultural Disciplines in Vocational High Schools of Agriculture

Georgi Kostov
Agricultural University – Plovdiv

https://doi.org/10.53656/voc2024-2-3-01

Abstract. The mission of the agricultural sciences has always been to seek how to grow crops and manage farm animals in order to produce high quality and quantity food and fiber to satisfy the needs of an ever-growing population…

виж повече

 

 

 

„Сили – движение и равновесие. Биомеханика на човешкото тяло“ – интердисциплинарна STEAM практика

Антоанета Донева
Василка Кочева
51. СУ „Елисавета Багряна“ – София

https://doi.org/10.53656/voc2024-2-3-02

Резюме. Учебната практика, която споделяме, възникна спонтанно и е базирана на взаимодействието на биологията, физиката, технологията и изкуството, спорта и математиката…

виж повече

 

 

 

 

Скачена с Х-хромозомата рецесивна наследственост – интердисциплинарен урок по биология, история и английски език

Десислава Стойнева
Природо-математическа гимназия „Христо Смирненски“ – Перник

https://doi.org/10.53656/voc2024-2-3-03

Резюме. Урокът “X-linked recesive inheritance” е интердисциплинарен, част от учебната програма по иновативен предмет наука и технологии…

виж повече

 

 

 

 

Да навлезем в науката с игри

Д-р Стефан Петров
199. ОУ „Св. Ап. Йоан Богослов“ – София

https://doi.org/10.53656/voc2024-2-3-04

Резюме. Младите изследователи от клуб „Да навлезем в науката с игри“ и ученици от петите класове в 199. ОУ „Св. Ап. Йоан Богослов“ взеха участие в уъркшоп по повод Световния ден на бъбрека…

виж повече

 

 

 

 

Social Entrepreneurship – education – Local Authorities: Historical Roots and Future Strategies

Dr. Silviya Georgieva, Chief Assist. Prof.
University of National and World Economy (Bulgaria)

https://doi.org/10.53656/voc2024-2-3-05

Abstract. Social enterprises are the subject of great interest from authorities at various levels, academia, business promotion organizations…

виж повече

 

 

 

The EU’s Policy towards Modernizing the Legislative Framework on Anti-corruption: Anti-corruption Reforms in Bulgaria

Svetoslav Spassov
University of National and World Economy – Sofia, Bulgaria

https://doi.org/10.53656/voc2024-2-3-06

Abstract. This article explores the EU’s anti-corruption legislation and policy framework, with a focus on Bulgarian reforms. It reviews key EU directives and institutions involved in combating corruption, and assesses Bulgaria’s progress and alignment with EU standards…

виж повече

 

 

 

Любопитно и полезно за храните и напитките

Д-р Галя Аралова
Професионална гимназия по дизайн „Елисавета Вазова“ – София

https://doi.org/10.53656/voc2024-2-3-07

Резюме. Статията представя комбинирана, споделена педагогическа практика, реализирана в две части: споделена проектно базирана практика „Любопитно и полезно за храните и на питките“ в VIII клас и извънкласна училищна практика „Седмица на здравословните храни и хранене“ за учениците от гимназията…

виж повече

 

 

 

 

Двата модела практика в професионалното обучение: теоретична или реална и практическа, SWOT анализ

Докторант инж. Илиян Василев
Факултет по педагогика – СУ „Климент Охридски

https://doi.org/10.53656/voc2024-2-3-08

Резюме. Образованието, като многостранен процес, обхваща както теоретични знания, така и практическо приложение на тези знания…

виж повече

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 1/2024, година XXVI

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Имам ли право на по-високо възнаграждение за работа по време на празници

Следваща статия

Забраниха продажбата на вейпове на деца

Следваща статия
Забраниха продажбата на вейпове на деца

Забраниха продажбата на вейпове на деца

Подкрепят 100 иновативни проекта

Подкрепят 100 иновативни проекта

Първокласници ще започват деня с „Утринна среща“

Първокласници ще започват деня с „Утринна среща“

Последни публикации

  • Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ и върхови технологии ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXIII, 2024
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1-2/2024, година XXXIII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“ 2022 г.
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2021, година XXX
  • Проектно базираното обучение в модел за съдържателна и технологична интеграция в екологичното образованиe
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"