Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Обучение по природни науки
и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Обучение по природни науки и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Професионално образование Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2023 г.

Годишно съдържание  сп. Професионално образование,  том XXV (2023 г.)

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
27-12-2023
в Съдържание на сп. “Професионално образование”, 2023 г.
A A
Годишно съдържание 
сп. Професионално образование, 
том XXV (2023 г.)
Annual Contents
Vocational Education Journal, 
Vol. 25, (Year 2023)
PAGES / СТРАНИЦИ
Number 1 / Книжка 1: 1 – 96
Number 2 / Книжка 2: 97 – 204
Number 3 / Книжка 3: 205 – 308
Number 4 / Книжка 4: 309 – 416
Number 5 / Книжка 5: 417 – 520
Number 6 / Книжка 6:   521 – 624
METHODOLOGY & EXPERIENCE / МЕТОДИКА И ОПИТ
9 – 27 Not So Much an Axiomatic System, More a Taxonomy of Educational Objectives / Phil Budgel, Mitko Kunchev
144 – 153 Реализиране на дуалната форма на обучение в България – проблеми и предизвикателства [Implementation of the Dual Form of Training in Bulgaria – Problems and Challenges] / Силвия Тонева / Silvia Toneva
154 – 168 Анализ применения принципов теорий мотивации в геймификации обучения [Analysis of the Application of the Principles of the Theories of Motivation in the Gamification of Learning] / Абрамова Оксана Федоровна / Abramova Oxana Fedorovna
211 – 222 Малко познати личности в българското професионално образование: Стефана Писарева-Шнитер (1892 – 1944) [Little-Known Personalities in Bulgarian Vocational Education: Stefana Pissareva-Schnitter (1892 – 1944)] / Жоржета Назърска / Georgeta Nazarska
223 – 246 Addressing the Problem of Surplus School Places in a Municipality: Based on a Taxonomy of Educational Objectives / Phil Budgell
315 – 326 School Leadership / Phil Budgell
423 – 444 Axiomatizing the Education System: Analysis, Taxonomy or Professional Development?/ Phil Budgell
RESEARCH ACTIVITIES / ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКА ДЕЙНОСТ
28 – 42 Informal Educators as a Subjects of Pedagogical Interaction in Pedagogy of Informal Education / Tanya Zhelyazkova-Teya
103 – 119 Образователни цели и типове алгоритмично мислене в теми от турнира „Черноризец Храбър“ за II – IV клас [Educational Goals and Types of Computational Thinking in the Competition Papers for II – IV Grades of the Chernorizets Hrabar Tournament] / Борислав Лазаров / Borislav Lazarov
120 – 143 Key Performance Indicators – Input, Intervening and Output Variables / Phil Budgell
247 – 260 Отбранителните способности на механизираните и танковите формирования – предизвикателства и значимост [The Defensive Capabilities of Mechanized and Tank Formations – Challenges and Significance] / Славена Желязкова-Генкова, Калин Градев / Slavena Zhelyazkova-Genkova, Kalin Gradev
STEPS TO SUCCESS / СТЪПКИ КЪМ УСПЕХА
43 – 53 Ранно кариерно ориентиране – тенденция и/или успех [Early Career Orientation – Trend and/or Success] / Йордан Адолфов / Yordan Adolfov
54 – 66 Представяне на организацията и управлението на хотел от световния елит [Presentation of the Organization and Management of a World’s Elite Hotel] / Цветелина Петрова / Tsvetelina Petrova
67 – 72 Информационните и комуникационните технологии – съвременно средство за образование [Information and Communication Technologies – a Contemporary Tool for Education] / Биляна Николова / Bilyana Nikolova
73 – 87 Българският туризъм в условията на КОВИД-19 и след него [Bulgarian Tourism in the Conditions of COVID-19 and after It] / Иван Бонев / Ivan Bonev
169 – 178 Способността за учене – основна предпоставка за компетентност и реализация [The Ability to Learn – a Basic Prerequisite for Competence and Fulfilment] / Христо Георгиев / Hristo Georgiev
179 – 185 Анализ на концепцията за мултидомейнови oперации и интегриране на нововъзникващата идея за „боен облак“ [Concept Analysis of Multidomain Operations and Integration of the Emerging Combat Cloud Idea] / Кристина Крумова / Kristina Krumova
186 – 195 Същност и класификация на безпилотни надводни апарати [Nature and Classification of Unmanned Surface Vehicles] / Димитър Йончев / Dimitar Yonchev
261 – 281Войната в Украйна в ракурса на предизборната кампания за 49-ото обикновено народно събрание [The War in Ukraine in the Perspective of the Election Campaign for the 49th Ordinary National Assembly] / Боряна Райчева-Данаилова / Boryana Raycheva-Danailova
282 – 291 Децентрализирани социални медии [Decentralised Social Media] / Васил Календеров / Vasil Kalenderov
292 – 300 Изкуственият интелект в здравния PR [Artificial Intelligence in Health PR] / Гергана Дончева Янков / Gergana Doncheva Yankov
327 – 338 Англоезичният пътепис за България в зората на ХХ в.: създател на образи и медиатор на идентичности [The Anglophone Travelogue about Bulgaria at the Beginning of the Twentieth Century: Generator of Images and Mediator of Identities] / Мая Бойчева / Maya Boycheva
339 – 354 Традиционен срещу дигитален PR – предимства и недостатъци [Traditional vs Digital PR – Advantages and Disadvantages] / Любослава Миткова / Lyuboslava Mitkova
355 – 382 Стратегически документи за развитието на спорта в България [Strategic Documents for the Development of Sport in Bulgaria] / Василена Иванова / Vasilena Ivanova
383 – 389 Влияние на COVID-19 върху структурата на сутрешните телевизионни блокове в България в периода 2020 – 2023 г.
[Impact of COVID-19 on the Structure of Morning Shows in Bulgaria in Period 2020 – 2023] / Мария Константинова / Maria Konstantinova
390 – 407 Стриймингът на сценични изкуства – необходимост или екстра: мнения на мениджъри на театрални организации [Performing Arts Streaming – a Necessity or an Extra: Oppinions of Theatre Organization Managers] / Симона Нанова / Simona Nanova
445 – 434 Организация на обучението при използване на модела 1:1 във Втора английска езикова гимназия „Томас Джеферсън“ [Organization of Teaching using the 1:1 Model in the Second English Language School “Thomas Jefferson”] / Веселина Иванова, Емилия Лазарова, Анета Кинева / Veselina Ivanova, Emilia Lazarova, Aneta Kineva
455 – 467 Компетентностният подход в класната стая на XXI век – междудисциплинарно учене [The Competency-based Learning Approach in the 21st Century Classroom – Interdisciplinary Learning and Teaching] / Мария Методиева Генова / Maria Metodieva Genova
468 – 475 Компетентности и умения в часовете по втори чужд език [Competencies and Skills in Second Foreign Language Lessons] / Маргарита П. Петрова / Margarita P. Petrova
476 – 483 Добри практики, използвани в извънкласната дейност „Училищни медии“ [Good Practices Used in School Media Extracurricular Activities] / Мария Павлова / Maria Pavlova
484 – 491 Ученическото самоуправление за развитие на училищната общност и формиране на ценности [Students’ Self-government for Development of School Community and Formation of Values] / Маргарита Игнатова / Margarita Ignatova
492 – 502 Проблемно базираното обучение и проектно базираното обучение в STEM направлението [Problem-Based Learning and Project-Based Learning in STEM] / Севдалина С. Стоянова / Sevdalina S. Stoyanova
503 – 511 Дигитализация на учебния процес с междупредметни връзки (математика, физика и информационни технологии) и изкуствен интелект [Digitalization of the Learning Process with Cross-curricular Links (Mathematics, Physics and Information Technology) and Artificial Intelligence] / Гергана Дерибанова, Анета Кинева, Соня Кунчева / Gergana Deribanova, Aneta Kineva, Sonya Kuncheva
529 – 537 Приложение на електронните образователни ресурси в инtердисциплинарните STEM уроци [Application of Electronic Educational Resources in STEM Interdisciplinary Lessons] / Емилия Лазарова, Веселина Иванова, Ирина Костадинова, Анета Кинева, Георги Йорданов / Emilia Lazarova, Veselina Ivanova, Irina Kostadinova, Aneta Kineva, Georgi Yordanov
538 – 545 Ученическото самоуправление за развитие на училищната общност и формиране на ценности [Student Self-Government for School Community Development and Values Formation] / Маргарита Игнатова / Margarita Ignatova
546 – 549 Има ли място „Новото изкуство“ в класните стаи? Алтернатива ли е моделът 1:1 [Is there a Place for a “New Art” in the Classroom? Is the 1:1 Model an Alternative] / Георги Йорданов / Georgi Yordanov
550 – 560 Въздействие на COVID-19 пандемията върху физическото състояние на децата [Impact of the COVID-19 Pandemic on the Physical Condition of Children] / Огнян И. Комитов / Ognyan I. Komitov
561 – 569 Извънкласната дейност в подкрепа на интересите и талантите на учениците [Extracurricular Activities to Support Students‘ Interests and Talents] / Таня Божилова / Tanya Bozhilova
570 – 576 Открит урок по програма „Иновации в действие“ – тема „Олимпийски игри и спортове“ [“Innovation in Action Program Demonstration Lesson – “Olympic Games and Sports”] / Екатерина Ивкова / Ekaterina Ivkova
577 – 585 Развитие на компетентности и умения чрез медийната грамотност в часовете по история [Developing Competences and Skills through Media Literacy in History Classes] / Надежда Алексиева /
Nadezhda Alexieva
586 – 609 Формиране на географска компетентност за устойчиво развитие чрез проектна дейност [Building Geographical Competence for Sustainable Development through Project Work] / Мариана Бошнакова / Mariana Boshnakova
Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 2/2023, година XXV Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 4/2023, година XXV Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 5/2023, година XXV Default ThumbnailСп. „Професионално образование“, книжка 6/2023, година XXV

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Формиране на географска компетентност за устойчиво развитие чрез проектна дейност

Следваща статия

Учителските заплати се увеличават с 8,4%

Следваща статия
Учителските заплати се увеличават с 8,4%

Учителските заплати се увеличават с 8,4%

Умението за работа с научни документи като възможност за академичен растеж

Центрове за високи постижения и реализиране на стратегическите приоритети за развитие на умения в професионалното образование и обучение

Последни публикации

  • Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ и върхови технологии ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXIII, 2024
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1-2/2024, година XXXIII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“ 2022 г.
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2021, година XXX
  • Проектно базираното обучение в модел за съдържателна и технологична интеграция в екологичното образованиe
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"