Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Обучение по природни науки
и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Обучение по природни науки и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Философия Съдържание на сп. „Философия“, 2022 г.

Сп. „Философия“, книжка 3/2022, година XXXI

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
27-09-2022
в Съдържание на сп. „Философия“, 2022 г.
A A

Dasein-Psyche Research: Between Plato and Heidegger

Prof. Oleg Bazaluk, DSc.
Guangdong University of Petrochemical Technology, Maoming (China)

https://doi.org/10.53656/phil2022-03-01

Abstract. The article answers the question: “How does the agathos of Dasein-psyche and Dasein-Intelligent-Matter come into being?” or “How does the meaningful-presence of Dasein-psyche and Dasein-Intelligent-Matter come about?”…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Онтологичният избор на философа

Проф. д-р Иван Камбуров
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/phil2022-03-02

Резюме. В текста се разкриват подходите на философа като мислител да бъде в битието. Представят се две възможни парадигми за постигане на абсолютното като форма на философстване…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

From Critique of Mass Culture to Culture: Modernity and Arendt’s Political Aesthetics

Dr. Tengiz Tsimnaridze
Ilia State University (Georgia)

https://doi.org/10.53656/phil2022-03-03

Abstract. In this article, I intend to discuss the Arendtian conception of culture. In her influential essay “Crisis in Culture: Its Social and Its Political Significance,” Arendt argues that culture is at risk of disappearing under conditions of modernity…

виж повече

 

 

 

Херметични влияния в съчиненията на константин костенечки

Доц. д-р Христо Салджиев
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/phil2022-03-04

Резюме. Статията разглежда наличието на определени влияния на херметичната философия в двете оригинални съчинения на един от последните представители на Търновската книжовна школа – Константин Костенечки…

виж повече

 

 

 

Има ли у спиноза „Твърде много Бог“ – щрихи към хегеловата интерпретация

Гл. ас. д-р Мирослав Бачев
Българска академия на науките

https://doi.org/10.53656/phil2022-03-05

Резюме. Една от важните теми в областта на философия на религията е отношението между различните форми на Божественото, по-специално известното разграничение между „философския Бог“ и персоналистки разбиран Бог (Блез Паскал)…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Институционални механизми за генериране на образователните неравенства

Доц. д-р Елена Лавренцова
Тракийски университет – Стара Загора

https://doi.org/10.53656/phil2022-03-06

Резюме. Статията е посветена на един от основополагащите социални проблеми – проблемът за неравенството в полето на образованието и механизмите на неговото възпроизводство…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Some Aspects of the Differences Between Shame and Guilt

Ina Todoreeva1)
Prof. Dr. Ivanka Asenova2)
1)South-West University “Neofit Rilski” (Bulgaria)
2)International Business School (Bulgaria)

Abstract. This article is focused on the differences between shame and guilt examined through a psychological perspective…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

Философско-психологически подход към рефлексията в изменените състояния на съзнанието в научното творчество на Андрей Росохин

Д-р Ивелина Пенева
МБАЛ „Св. Пантелеймон“ – Ямбол

https://doi.org/10.53656/phil2022-03-08

Резюме. В статията са представени резултатите от научноизследователската дейност на Андрей Росохин, която е посветена на изучаване динамиката на рефлексията в изменените състояния на съзнанието, възникнали в хода на психоаналитичния процес…

виж повече

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Философия“, книжка 1/2022, година XXXI Default ThumbnailСп. „Философия“, книжка 2/2022, година XXXI Default ThumbnailСп. „Философия“, книжка 4/2022, година XXXI Default ThumbnailГодишно съдържание на сп. Философия 2022 г.

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Философско-психологически подход към рефлексията в изменените състояния на съзнанието в научното творчество на Андрей Росохин

Следваща статия

В името на живота

Следваща статия
В ход е дигиталното обучение

В името на живота

В ход е дигиталното обучение

Пловдивският университет обучава учители от неделните ни училища

„Играй смело, победата е твоя!“

„Играй смело, победата е твоя!“

Последни публикации

  • Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ и върхови технологии ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXIII, 2024
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1-2/2024, година XXXIII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“ 2022 г.
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2021, година XXX
  • Проектно базираното обучение в модел за съдържателна и технологична интеграция в екологичното образованиe
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"