Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Facebook
Wikipedia
Обучение по природни науки
и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Абонамент
  • Контакт
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Абонамент
  • Контакт
Няма резултати
Вижте всички резултати
Обучение по природни науки и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Чуждоезиково обучение Съдържание на сп. "Чуждоезиково обучение", 2019 г.

Translanguaging as a Norm in Multilingual Education: An Example from Poland

в Съдържание на сп. "Чуждоезиково обучение", 2019 г.

Piotr Romanowski
University of Warsaw (Poland)

Abstract. This paper discusses the functioning of translanguaging in the context of international schools in Poland. In the introductory part various definitions of the concept undertaken by linguists since its coining in 1994 have been presented. An exemplary lesson is explored in the final part of the paper where the huge potential of translanguaging for language education and content learning in multilingual contexts is revealed.

Keywords: translanguaging; multilingual education multilingual speakers; pedagogical strategy; content learning

 

Влезте в системата, за да прочетете пълната статия
СподелянеTweetСподеляне
Предишна статия

За някои преводи на романа „Тютюн“ на Димитър Димов

Следваща статия

Лексикална интерференция в българската писмена реч на носители на руски език

Следваща статия

Лексикална интерференция в българската писмена реч на носители на руски език

Attitudes of Bulgarian Language Teachers to Digital Competence

The Prefix Na- in Bulgarian Verbs: a Cognitive Linguistic Approach

Последни публикации

  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2021, година XXX
  • Проектно базираното обучение в модел за съдържателна и технологична интеграция в екологичното образованиe
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2021, година XXX
  • Годишно съдържание на сп. „Природните науки в образованието“, 2020 г.
  • Сп. „Химия“, книжка 6/2020
  • Сп. „Химия“, книжка 5/2020
  • Сп. „Химия“, книжка 4/2020
  • Сп. „Химия“, книжка 3/2020
  • Сп. „Химия“, книжка 2/2020
  • Сп. „Химия“, книжка 1/2020
  • Сп. „Химия“, книжка 6/2019
  • Сп. „Химия“, книжка 5/2019
  • Сп. „Химия“, книжка 4/2019
  • Сп. „Химия“, книжка 3/2019
  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Абонамент
  • Контакт

© 2019 Национално издателство "Аз-буки"

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG