Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Обучение по природни науки
и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Обучение по природни науки и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Химия Съдържание на сп. “Обучение по природни науки и върхови технологии”, 2024

Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2024, година XXXIII

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
27-09-2024
в Съдържание на сп. “Обучение по природни науки и върхови технологии”, 2024
A A

Нагласи на учениците за учене по химия: характеристики, фактори и инс­трументи за изследване

Мартина Евгениева
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/nat2024-3-4.07

Резюме. Нагласите на учениците се определят като един от основните фактори за повишаване на постиженията в обучението по химия и избор на професионална реализация в тази област…

виж повече

 

 

 

Hybrid, Blended, and Hyflex Learning as Future Models for Education

Snejana Dineva
Trakia University of Stara Zagora

https://doi.org/10.53656/nat2024-3-4.01

Abstract. The education system continuously adapts to address abnormal social fluctuations such as pandemic lockdowns, climate change, disasters, and social distractions during war, migration, and more…

виж повече

 

 

 

Неформалното образование по биология през „погледа“ на ученици, учители и родители

Иса Хаджиали
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/nat2024-3-4.03

Резюме. В статията са представени резултати от актуално анкетно проучване на ученици, учители и родители върху неформалните образователни дейности…

виж повече

 

 

 

Видео експериментът в обучението: модел за приложението му при изучаване на химия и опазване на околната среда

Йорданка Стефанова,
Стоянка Николова,
Десислава Иванова
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/nat2024-3-4.06

Резюме. В настоящата работа е поставен акцент върху видео експеримента в обучението. Обосновано е неговото прилагане в обучението по химия и опазване на околната среда…

виж повече

 

 

 

STEM образование: подобряване на компетентностите на учениците чрез иновации в урока „Хранене и здраве“ в V клас

Дамяна Грънчарова,
Сануш Лапандова
Югозападен университет „Неофит Рилски“

https://doi.org/10.53656/nat2024-3-4.05

Резюме. Статията се фокусира върху значението и предимствата на STEM образованието, като подчертава практичното учене, критичното мислене и приложението на научни концепции…

виж повече

 

 

 

Teaching for a Sustainable Future: Case Studies from the Green Schools Project in Bulgaria

Lachezar Afrikanov
New Bulgarian University

https://doi.org/10.53656/nat2024-3-4.04

Abstract. This article examines the implementation and impact of green education activities in primary schools across Bulgaria, as part of the Green Schools Project, supported by Erasmus+ Programme…

виж повече

 

 

 

Ролята на Университетската ботаническа градина – София, за популяризиране и изучаване на растителното биоразнообразие

Юлияна Атанасова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“,
Университетска ботаническа градина – София

https://doi.org/10.53656/nat2024-3-4.08

Резюме. В статията са представени кратки сведения за основаването, устройството и разнообразието на растителните колекции в Ботаническата градина на СУ „Св. Климент Охридски“ в София…

виж повече

 

 

 

Evaluating the Efficacy of Water Alternating Gas Injection Technique in the Upper Jurassic Hydrocarbon Reservoirs, Considering Saturation Pressure

Meil Hofmann1), Sudad H. Al-Obaidi2), Wang J. Chang3)
1,2)Mining University (Russia)
3)University of Xidian (China)

https://doi.org/10.53656/nat2024-3-4.02

Abstract. A tertiary method of enhanced oil recovery (EOR) based on the water-gas alternating injection process (WG) is examined in this article based on the ratio between saturation pressure and reservoir pressure…

виж повече

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1-2/2024, година XXXIII

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Evaluating the Efficacy of Water Alternating Gas Injection Technique in the Upper Jurassic Hydrocarbon Reservoirs, Considering Saturation Pressure

Следваща статия

400 чуждестранни студенти с временна закрила ще се обучават в български висши училища

Следваща статия
Студенти

400 чуждестранни студенти с временна закрила ще се обучават в български висши училища

Председателят на Съвета на ректорите предлага да бъдат създадени Балкански образователни алианси

Председателят на Съвета на ректорите предлага да бъдат създадени Балкански образователни алианси

Д-р Татяна Матева, специалист по хранене и диететика: Родителите са виновни за затлъстяването на децата

Д-р Татяна Матева, специалист по хранене и диететика: Родителите са виновни за затлъстяването на децата

Последни публикации

  • Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ и върхови технологии ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXIII, 2024
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1-2/2024, година XXXIII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“ 2022 г.
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2021, година XXX
  • Проектно базираното обучение в модел за съдържателна и технологична интеграция в екологичното образованиe
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"