Национално издателство "Аз-буки"
Министерство на образованието и науката
Wikipedia
  • Вход
  • Регистрация
Обучение по природни науки
и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Обучение по природни науки и върхови технологии
Няма резултати
Вижте всички резултати
Начало Стратегии на образователната и научната политика Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2023

Сп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 4/2023, година XXXI

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
17-08-2023
в Съдържание на сп. “Стратегии на образователната и научната политика” 2023
A A

Конкурентно позициониране на висшите училища и дигитална транс­формация

Гергана Димитрова
Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“

https://doi.org/10.53656/str2023-4-1-com

Резюме. Процесите на технологично развитие и дигитализация на икономиката намират своята проекция и върху висшите училища…

виж повече

 

 

 

 

Effect of Resilience on Burnout in Online Learning Environment

Radina Stoyanova, Sonya Karabeliova,
Petya Pandurova, Nadezhda Zheckova
Sofia University 
Kaloyan Mitev
University of Bath (United Kingdom)

https://doi.org/10.53656/str2023-4-2-eff

Abstract. The COVID-19 virus outbreak has affected all aspects of human life. The challenges of education during the pandemic could have an impact on coping with stress…

виж повече

 

 

 

 

State and Prospects of Development of Academic Mobility in the System of Training a Special Education Specialist

Tetiana Dokuchyna,
Svitlana Myronova,
Tetiana Franchuk
Kamianets-Podilskyi Ivan Ohiienko National University

https://doi.org/10.53656/str2023-4-3-sta

Abstract. The article examines the problems of an integrated approach to the development of academic mobility in the system of training a special education teacher…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Social and Information Determinants of Modern Non-Classical Methods of Changing Political Regimes (Strategic Dimensions)

Stoyan Denchev,
Steliana Yordanova
University of Library Studies and Information Technologies

https://doi.org/10.53656/str2023-4-4-soc

Abstract. The erosion of strategic geopolitical stability in all parts of the world is definitely having a strong negative impact on the social sustainability of our planet…

виж повече

 

 

 

 

Висшето образование в подкрепа на устойчивото развитие на туризма

Петя Иванова
Стопанска академия „Димитър А. Ценов“ – Свищов

https://doi.org/10.53656/str2023-4-5-hig

Резюме. Статията разглежда начините, чрез които устойчивият туризъм се имплементира в образованието…

виж повече

 

 

 

 

 

Предизвикателства и добри практики при практическата подготовка на студентите по „Социална педагогика“ в условия на ковид ограничения (Изследване сред специалисти и преподаватели)

Александър Ранев,
Пламен Минчев
Софийски университет „Св. Климент Охридски“

https://doi.org/10.53656/str2023-4-6-cha

Резюме. Статията отразява резултатите от изследване сред базови специалисти, отговарящи за практическото обучение на студентите от специалност „Социална педагогика“ на Софийския университет и преподавателите, отговарящи за неговата организация…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

 

 

 

 

Образователни аспекти на подготовката на командния състав от Сухопътните войски

Емил Енев
Военна академия „Георги Раковски“

https://doi.org/10.53656/str2023-4-7-edu

Резюме. В началото на XXI в. разбирането за трансформация обхваща не само организационни и структурни процеси, но и свързани с грамотността на тези, които ги реализират…

ВИЖ ПОВЕЧЕ

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 1/2023, година XXXI Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 5/2023, година XXXI Default ThumbnailСп. „Стратегии на образователната и научната политика“, книжка 6s/2023, година XXXI Default ThumbnailГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ НА СТРАТЕГИИ НА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА И НАУЧНАТА ПОЛИТИКА НАУЧНО СПИСАНИЕ, ГОДИНА XXXI

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
СподелянеTweet
Предишна статия

Образователни аспекти на подготовката на командния състав от Сухопътните войски

Следваща статия

School Leadership

Следваща статия

School Leadership

Англоезичният пътепис за България в зората на ХХ в.: създател на образи и медиатор на идентичности

Традиционен срещу дигитален PR – предимства и недостатъци

Последни публикации

  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ и върхови технологии ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXIII, 2024
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2024, година XXXIII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1-2/2024, година XXXIII
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5-6/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3-4/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2023, година XXXII
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2023, година XXXII
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“ 2022 г.
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 2/2022, година XXXI
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2022, година XXXI
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 6/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 4/2021, година XXX
  • Проектно базираното обучение в модел за съдържателна и технологична интеграция в екологичното образованиe

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Начало
  • Контакт
  • Абонамент
  • Проекти
  • Реклама

Вестник „Аз-буки”

  • Вестник “Аз-буки”
  • Абонамент
  • Архив

Научните списания

  • Стратегии на образователната и научната политика
  • Български език и литература
  • Педагогика
  • Математика и информатика
  • Обучение по природни науки и върхови технологии
  • Професионално образование
  • История
  • Чуждоезиково обучение
  • Философия

Бюлетин

  • Достъп до обществена информация
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
bg_BG
en_US bg_BG
  • Вход
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Начало
  • За списанието
  • Цели и обхват
  • Редакционна колегия
  • Съдържание
  • Указания
    • За авторите
    • За рецензентите
  • Издателска етика
  • Контакт
  • Абонамент
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"