Integrating Duolingo For Schools In Third Language Acquisition
Петър Тодоров Стопанска академия „Д. А. Ценов“ – Свищов https://doi.org/10.53656/for21.34duol Резюме. Статията представя възможностите за интегрирането на иновативна методика в ...
Петър Тодоров Стопанска академия „Д. А. Ценов“ – Свищов https://doi.org/10.53656/for21.34duol Резюме. Статията представя възможностите за интегрирането на иновативна методика в ...
Радомира Видева Университет Саламанка (Испания) https://doi.org/10.53656/for21.35osob Резюме. Настоящата статия е посветена на преподаването и изучаването на испански юридически език за ...
Aneta Stefanova University of Economics – Varna (Bulgaria) https://doi.org/10.53656/for21.36writ Abstract. This paper describes a project implemented by students from the ...
Маржана Каролчук Университет в Белостоке (Польша) https://doi.org/10.53656/for21.37sove Резюме. Результаты изучения пословиц и поговорок в лингвистике, психологии, дидактике и методике обучения ...
Петър Петров Софийски университет „Св. Климент Охридски“ Отвори пълния текст
Йорданова, М., 2020. Морфосинтаксис на прилагателното име в турския език. (Рецензенти: проф. д-р Ирина Саръиванова, проф. д-р Стоянка Кендерова; научен ...
Георгиева-Тенева, О., 2020. Литературното образование в гражданска перспектива (VIII – XII клас). София: НБУ. Кирилка Демирева https://doi.org/10.53656/for21.39tur Отвори пълния текст
Сталянова, Н. & Крейчова, Е., 2020. Речник на лингвистичните термини за студенти слависти. О – Я. София: Парадигма. 118 с. ...
Phil Budgell Education Leadership Consultancy (UK) https://doi.org/10.53656/voc21.11alter Abstract. In this paper, the author uses the planning cycle developed by Cedefop ...
Радостина Божкова Софийски университет „Св. Климент Охридски“ https://doi.org/10.53656/voc21.12mode Резюме. Основният фокус на изследването е съсредоточен върху създаване на нова педагогическа ...
София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5