"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Natural Science
and Advanced Technology Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Natural Science and Advanced Technology Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Uncategorized

Свобода и отговорност на учителя и учениците при работа в малки групи (Един нетрадиционен урок)

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
14-12-2021
in Uncategorized
A A

Розалина Димитрова
СУ „Пейо Кр. Яворов“ – Варна

https://doi.org/10.53656/voc21-68svob

Absract. В съвременното училище при изучаването на чужд език все по-често се използва работата на учениците в малки групи. Ако се оценяват усилията, които учениците влагат при работата в група за постигане на общия резултат, то мотивацията на всички е значително по-висока.
Работата в малки групи в часовете по руски език създава много добра възможност за общуване, способства за развитието на речевата дейност на учениците, което е особено важно при изучаването всеки чужд език. Такава работа развива комуникативните умения учениците, формира техните личностни качества, помага им да осъзнаят своята социална роля в обществото. Променя се и ролята на учителя. Той само насочва работата, частично помага, коригира, подкрепя творческото търсене.
Keywords: малка група (4 – 6 човека); нетрадиционен урок; мотивация; междуличностно общуване; сътрудничество

Log in to read the full text

 

Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailDOCUMENTARY EVIDENCE ABOUT THE YEAR OF BIRTH OF VASIL LEVSKI Default ThumbnailЖанрът – проблематизиране на ключа Default ThumbnailTHE EDUCATIONAL POTENTIAL OF THE SUBJECT PHYSICAL EDUCATION AND SPORT Default ThumbnailResearch Project “Bulgaria in the Italian and Vatican Archives”: First Results of the Analysis of “Osservatore Romanoˮ

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Към нови измерения на екологичното образование в СУ „П. Кр. Яворов“ – първото екоучилище във Варна и региона

Next article

Контрол и самоконтрол в часовете По физическо възпитание и спорт

Next article

Контрол и самоконтрол в часовете По физическо възпитание и спорт

Мониторинг на туристическите ресурси в Русе и неговите околности

Художествените представи в произведенията на Елин Пелин

Последни публикации

  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 1/2025, година XXXIV
  • Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ и върхови технологии ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXIII, 2024
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5-6/2024, vol. 33
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3-4/2024, vol. 33
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1-2/2024, vol. 33
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5-6/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3-4/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 2/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1/2023, vol. 32
  • Annual Contents of Natural Science and Advanced Technology Education, 2022
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 6/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 4/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3/2022, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 2/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1/2022, vol. 31
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 6/2021, vol. 30
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 4/2021, vol. 30
  • Project-Based Teaching in Model for Meaningful and Technological Integration of the Ecological Education

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"