"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Natural Science
and Advanced Technology Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Main Page
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Natural Science and Advanced Technology Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
Main Page Uncategorized

Изследване на уменията за четене – среща между наука и образование

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
07-02-2025
in Uncategorized
A A

Гл. ас. д-р Христина Кукова
Institute for Bulgarian Language “Prof. Lyubomir Andreychin” Bulgarian Academy of Sciences
Гергана Будинова
21. СУ „Христо Ботев“ – София

https://doi.org/10.53656/voc24-4-03

Absract. Статията си поставя за цел да представи едно изследване, проведено сред български ученици. Изследването е организирано в рамките на проекта Оценка на уменията за четене и разбиране в начална училищна възраст в България и Италия, целящ сравнение и анализ на резултатите при ученици от начален етап на обучение в Италия и България. В статията са засегнати целите на изследването, подготовката от страна на изследователи и учители, методите на провеждане на изследването, използваната платформа, както и предварителните резултати. Накратко е очертана предстоящата работа по обработката на данните и параметрите на текста, които предстои да бъдат анализирани.
Keywords: умения за четене, „Рийдлет“ (Readlet), изследване сред ученици

Log in to read the full text Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailReading Habits and Attitude towards Reading of Bulgarian Students in Bulgaria and Abroad (Analysis of Survey Data) Default ThumbnailThe Engraver in Literature Default ThumbnailMathematical Modelling of the Transmission Mechanism of Plamodium Falciparum Default ThumbnailThe Banat Bulgarians between the Banat Speech and the Palken Language
Tags изследване сред ученициумения за четене„Рийдлет“ (Readlet)

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Основна, транспозиционна и модална употреба на сегашно време в български език и техните релации в английски и испански език

Next article

Проблемно ориентирано обучение като възможност за развиване на критическото мислене на учениците

Next article

Проблемно ориентирано обучение като възможност за развиване на критическото мислене на учениците

Възможности и ограничения при използването на изкуствен интелект в проектно ориентираното обучение

Изкуственият интелект и неговото приложение при подготовката за Националното външно оценяване в 7. клас за съставяне на разширен свободен отговор

Последни публикации

  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1/2025, vol. 34
  • Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ и върхови технологии ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXIII, 2024
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5-6/2024, vol. 33
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3-4/2024, vol. 33
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1-2/2024, vol. 33
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5-6/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3-4/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 2/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1/2023, vol. 32
  • Annual Contents of Natural Science and Advanced Technology Education, 2022
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 6/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 4/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3/2022, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 2/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1/2022, vol. 31
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 6/2021, vol. 30
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 4/2021, vol. 30
  • Project-Based Teaching in Model for Meaningful and Technological Integration of the Ecological Education

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Main Page
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Main Page
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"