"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Natural Science
and Advanced Technology Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Natural Science and Advanced Technology Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Uncategorized

Интердисциплинарният урок по човекът и обществото. Природните области в България в контекста на „Четирите годишни времена“ от Антонио Вивалди

„Аз-буки“ от „Аз-буки“
30-12-2024
in Uncategorized
A A

Ас. д-р Николай Данев
University of Plovdiv “Paisii Hilendarski”

https://doi.org/10.53656/str2024-6-7-int

Absract. Представеното педагогическо изследване на приложението и влиянието на някои интердисциплинарни методи и техники на преподаване е реализирано през учебната 2022/2023 година с 52 ученици от 4. клас. В хода на изследването са проучени интердисциплинарни методи на преподаване на учебния предмет човекът и обществото и в частност на глобалната тема „Природни области в България“. Изследването има за цел да проучи дали чрез формирането на конкретни междупредметни връзки с учебния предмет музика би могла да се повиши ангажираността на учениците в учебния процес, паралелно с повишаване на техните знания, умения, свързани с природните особености на България. Представените в настоящата статия интердисциплинарни методи имат за цел да затвърдят и компетентности у учениците, свързани с елементите на музикалната изразност, като определяне на мелодия, темпо и динамика в музикални примери, както и да изградят умения в областта на един от основните видове музикални дейности – слушане.
Keywords: начално обучение по човекът и обществото, интердисциплинарен урок, музика

Log in to read the full text Your Image Description

Свързани статии:

Default ThumbnailAnalysis of the Results of a Research Conducted on the Music Literacy of Students – Future Teachers Default Thumbnail„Сили – движение и равновесие. Биомеханика на човешкото тяло“ – интердисциплинарна STEAM практика Default ThumbnailСкачена с Х-хромозомата рецесивна наследственост – интердисциплинарен урок по биология, история и английски език Default ThumbnailИнтегриране на музика в езиковото обучение
Tags интердисциплинарен урокмузиканачално обучение по човекът и обществото

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Educational Structure of the Population in Bulgaria and the Countries of Central and Eastern Europe in the Context of the Green Transition and the Youth Unemployment

Next article

Дилемата пред обучението по статистика – „практически“ умения по шаблон vs статистическо мислене

Next article

Дилемата пред обучението по статистика – „практически“ умения по шаблон vs статистическо мислене

Решения на Министерски съвет

Още две изследователски висши училища

Годишно съдържание сп. „Стратегии на образователната и научна политика“, 2024 г.

Последни публикации

  • Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ и върхови технологии ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXIII, 2024
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5-6/2024, vol. 33
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3-4/2024, vol. 33
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1-2/2024, vol. 33
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5-6/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3-4/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 2/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1/2023, vol. 32
  • Annual Contents of Natural Science and Advanced Technology Education, 2022
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 6/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 4/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3/2022, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 2/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1/2022, vol. 31
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 6/2021, vol. 30
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 4/2021, vol. 30
  • Project-Based Teaching in Model for Meaningful and Technological Integration of the Ecological Education
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"