"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Natural Science
and Advanced Technology Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Natural Science and Advanced Technology Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2022 Брой 49, 2022

Учениците ни подобряват английския си език

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
07-12-2022
in Брой 49, 2022
A A

Българите подобряват уменията си по английски език. Това сочат данните от тазгодишното изследване на компанията Education first сред 2,1 млн. души от 111 страни и региони в света.
Знанията, които българските представители са показали при попълването на теста, нареждат страната ни на 21 място с индекс 581. Това отговаря на равнище B2 (между 500 – 599) по Европейската езикова рамка. Означава, че умеем да изнасяме презентации на английски език на работа, разбираме телевизионни програми и можем да четем вестници. Постигнатият резултат тази година е с единица повече спрямо миналогодишния. През 2021 г. попълнилите теста българи са наредили страната ни на 23 място и индекс 580 точки. Това означава, че макар и с малко, подобряваме владението си на английски език.
Резултатът ни отрежда място във втората група за „много високо“ владеене на езика. В нея, но на позиция след България, попадат страни като Швейцария (563), Чехия (575) и западните ни съседи от Сърбия (567). По-напред в групата ни са Люксембург (596), Унгария (590) и северните ни съседи Румъния (599). В първата група попадат страните с индекс над 600. И тази година тя е оглавена от Нидерландия. Индексът на Ниската земя спада с два пункта от 663 за 2021 г. на 661 за 2022 г., но отново разликата с втория е значителна. Тази година втората позиция е заета от Сингапур с индекс 642.
В проучването има отделна класация за столиците. Тази година София бележи скок, който ѝ отрежда първото място във втората група за „много високо“ владее на английския език. Участниците в проучването от столицата са показали резултати, които отговарят на индекс 598. За сравнение, миналата година той е бил 591. Така в проучването за 2022 г. пред София застават само 16 столици, сред които в топ 3 са Амстердам, Копенхаген и Стокхолм, а зад нас остават Берлин, Париж, Рим и много други.

Your Image Description

Свързани статии:

Моята съботна глътка България Час по родолюбие в БУ „Иван Станчов“ – Лондон БУ за роден език – БудапещаЗаедно по пътя на Кирил и Методий Деца представят Родината в Австрия с кукерски маски

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Ние по света

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Моята съботна глътка България

Next article

Час по родолюбие в БУ „Иван Станчов“ – Лондон

Next article
Час по родолюбие в  БУ „Иван Станчов“ – Лондон

Час по родолюбие в БУ „Иван Станчов“ – Лондон

Осми декември остава завинаги в сърцата

Осми декември остава завинаги в сърцата

В ход е дигиталното обучение

Средище на науката и спорта

Последни публикации

  • Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ и върхови технологии ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXIII, 2024
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5-6/2024, vol. 33
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3-4/2024, vol. 33
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1-2/2024, vol. 33
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5-6/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3-4/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 2/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1/2023, vol. 32
  • Annual Contents of Natural Science and Advanced Technology Education, 2022
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 6/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 4/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3/2022, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 2/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1/2022, vol. 31
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 6/2021, vol. 30
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 4/2021, vol. 30
  • Project-Based Teaching in Model for Meaningful and Technological Integration of the Ecological Education
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"