"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Natural Science
and Advanced Technology Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Natural Science and Advanced Technology Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2021 Брой 16, 2021

Как приобщаването да е по-успешно

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
21-04-2021
in Брой 16, 2021
A A

Общо 163-ма учители и директори от детски градини и училища се включват от 5 до 9 април 2021 г. в онлайн обучения, организирани от Регионалния център за подкрепа на процеса на приобщаващото образование – Бургас. Те са част от програмата за квалификация на педагогическите специалисти и заложените в годишния план за развитие на институцията теми. Целта на обучението е повишаване квалификацията на педагозите, които работят с деца и ученици със специални образователни потребности за осигуряване на приобщаващото образование.
Четирите обучителни модула се провеждат на платформата Microsft Тeams, а сред лекторите са зам.-директорът на РЦПППО – Бургас, Милка Ватева и специалисти от Центъра. Представените въпроси и разработки са съобразени с измененията и допълненията в нормативната уредба, уреждаща приобщаващото образование, както и с разглеждане на процедури и документи, съпътстващи общата и допълнителната подкрепа за деца и ученици със специални образователни потребности.
Разгледани са нормативната уредба, регламентираща допълнителната подкрепа за личностно развитие в детската градина или училището, задължителната документация в личното дело на дете, на което се предоставя допълнителна подкрепа за личностно развитие, създаването и функциите на екипите за подкрепа за личностно развитие. Най-голям интерес предизвиква представянето на процедурата по осигуряване на допълнителна подкрепа за личностно развитие в детската градина и училището.
Педагозите се запознават със задълбочен анализ на нормативните документи относно предоставянето на обща и допълнителна подкрепа за личностно развитие. Разгледани са и различните процедури за осигуряване на допълнителна подкрепа, промяна на формата на обучение, продължаване на образованието след завършен VII и X клас, отлагане от постъпване в
I клас, насочване за обучение в центрове за специална образователна подкрепа и специалните училища.

Your Image Description

Свързани статии:

47% от децата у нас са преживели насилие С „билет“ за европейската надпревара по статистика Разковниче за правилни решения Олимпиадата – начин на изява

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Репортер

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Разковниче за правилни решения

Next article

Олимпиадата – начин на изява

Next article
В ход е дигиталното обучение

Олимпиадата – начин на изява

В ход е дигиталното обучение

Държавата плаща помагалата и за 4-годишните

Вестник "Аз-буки"

Приобщаването

Последни публикации

  • Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ и върхови технологии ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXIII, 2024
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5-6/2024, vol. 33
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3-4/2024, vol. 33
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1-2/2024, vol. 33
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5-6/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3-4/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 2/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1/2023, vol. 32
  • Annual Contents of Natural Science and Advanced Technology Education, 2022
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 6/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 4/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3/2022, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 2/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1/2022, vol. 31
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 6/2021, vol. 30
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 4/2021, vol. 30
  • Project-Based Teaching in Model for Meaningful and Technological Integration of the Ecological Education
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"