"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Natural Science
and Advanced Technology Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Natural Science and Advanced Technology Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2019 Брой 51-2, 2019

Ако не учим заедно, как ще живеем заедно

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
18-12-2019
in Брой 51-2, 2019
A A
В лясковското школо са осигурили всички условия децата да разгърнат своя потенциал

Ако не учим заедно, как после ще живеем заедно?” Този въпрос мотивира усилията на много училища да се стремят да осигурят равен достъп до образование на всички деца и да се създават условия за приобщаващо образование. Началното училище „Цани Гинчев“ в Лясковец е успешен пример как учители, деца, родителите и местната общност могат заедно на практика да работят за общата кауза.

„Осигурили сме условия всяко дете да е приобщено, да разгърне целия си потенциал. Ние сме създали възможности, като сме осигурили много извънкласни дейности, които да са свързани с техните интереси. Именно защото има и деца със специални образователни потребности, нашите извънкласни дейности не са насочени само към образование. Имаме занимания, свързани с музика, изобразително изкуство, спорт – като футбол и таекуондо“, споделя заместник-директорът на училището Иван Пейчев.

87 са учениците от I до IV клас в началното училище в Лясковец. 11 от децата са със специални образователни потребности. Всички деца са заедно в клас и в междучасие, а грижовността, която проявяват едно към друго, за външния наблюдател създава усещането, че е това е друг свят.

От няколко години в НУ „Цани Гинчев“ се провеждат и занятия по религия, води ги православният свещеник Зоран Мамучевски. В часовете се акцентира върху християнските ценности и човешките добродетели, разказва още заместник-училищният директор Иван Пейчев.

Приобщаващото образование на практика се свежда до едно – да бъдем заедно и това ще ни направи по-толерантни, казва от опита си училищният психолог Иван Пейчев, който е и заместник-директор на НУ „Цани Гинчев“. „Децата със специални образователни потребности в масовото училище се социализират по-добре, изграждат много повече житейски умения, свикват да са сред другите, намират своето място в класа. Като го намерят в класа, ще го намерят и в обществото.

Четете повече в бр. 51-52,
19 декември 2019 г.    

Your Image Description

Свързани статии:

Хубавите новини идват без предизвестия ДГ „Сърничка“Коледно чудо в „Младост IV“ Земеделска гимназия открива кариерен център Дигитални създатели

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Региони

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
share8Tweet
Previous article

Коледно чудо в „Младост IV“

Next article

Срещи с облачето Нимхи

Next article
Олег Попов

Срещи с облачето Нимхи

За мишките и хората

За мишките и хората

Студенти от Неапол редят глаголица на пергамент

Студенти от Неапол редят глаголица на пергамент

Последни публикации

  • Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ и върхови технологии ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXIII, 2024
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5-6/2024, vol. 33
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3-4/2024, vol. 33
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1-2/2024, vol. 33
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5-6/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3-4/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 2/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1/2023, vol. 32
  • Annual Contents of Natural Science and Advanced Technology Education, 2022
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 6/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 4/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3/2022, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 2/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1/2022, vol. 31
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 6/2021, vol. 30
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 4/2021, vol. 30
  • Project-Based Teaching in Model for Meaningful and Technological Integration of the Ecological Education
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"