"Az-buki" National Publishing House
Ministry of Education and Science
Wikipedia
  • Login
  • Registration
Natural Science
and Advanced Technology Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US
Няма резултати
Вижте всички резултати
Natural Science and Advanced Technology Education
Няма резултати
Вижте всички резултати
Home Новини Новини 2019 Брой 26, 2019

Ангели в действие

v.genkov@azbuki.bg от v.genkov@azbuki.bg
27-06-2019
in Брой 26, 2019
A A

Какво е да си новатор в българско училище? Каква е ролята на учителя днес и как да мотивира младите хора да продължат по стъпките? Къде се къса връзката между учители, родители, деца.

Творбата е вдъхновена от Ангел Ангелов – учител по информатика и информационни технологии в СУ „Сава Доброплодни“ – Шумен, който ползва иновативни методи на преподаване и постига успехи у нас и в чужбина. „При работата с учениците използвам различни материали за рециклиране, с които изграждаме разнообразни макети на устройства, които след това програмираме. Базирам се на знанията си от едно време, както ни обучаваха в кабинетите по физика, химия и трудово обучение, като ги комбинирам със съвременните технологии и програмирането в клас“, обяснява пред в. „Аз-буки“ Ангел Ангелов.

Над 1400 са учениците в СУ „Сава Доброплодни“. Това е най-голямото училище в Шуменска област с профили по изобразително изкуство, музика и хореография, а от тази година има и „Хардуерни и софтуерни технологии“. Учениците имат равен брой часове по изобразително изкуство и по информационни технологии, което им дава свободата да правя много и по-интересни неща, споделя Ангел. В класната стая използват различни иновативни техники, с които правят интерактивни платна. Например картините да бъдат сензорни и когато ги докоснеш, да се движат или да говорят. Това превръща изобразителното изкуство заедно с информационните технологии в изключително мотивиращи за развитието на децата, твърди учителят. Той преподава на ученици от I до XII клас, които са с профил информационни технологии или изобразително изкуство, затова търси симбиоза между двете. Ангел използва различни техники при различните възрастови групи. Общото е, че учениците в неговите часове не повтарят механично на компютрите това, което им показва учителят на дъската, а са активни участници, които ползват ума и ръцете си.

 

Четете повече в бр. 26, 27 юни – 3 юли 2019 г.   

Your Image Description

Свързани статии:

Горският оазис за лесовъден професионализъм И седем фута вода под кила Бургаският „Баткомобил“ отива в Лондон Пъзел с над 1500 елемента

Уважаеми читатели, в. „Аз-буки“ и научните списания на издателството може да закупите от НИОН "Аз-буки":

Address: София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

Phone: 0700 18466

Е-mail: izdatelstvo.mon@azbuki.bg | azbuki@mon.bg

Научните списания се продават и в книжарница „Сиела“ – подлез на Ректората на СУ „Св. Св. Климент Охридски“.

Address: София 1000, бул. „Цар Освободител“ №22

Tags Поколение XXIУчилище

Последвайте ни в социалните мрежи

Viber
shareTweet
Previous article

Реформи чрез споделени отговорности

Next article

В очакване на малките

Next article
В очакване на малките

В очакване на малките

Горският оазис за лесовъден професионализъм

Горският оазис за лесовъден професионализъм

И седем фута вода под кила

И седем фута вода под кила

Последни публикации

  • Обучение по ПРИРОДНИ НАУКИ и върхови технологии ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXIII, 2024
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5-6/2024, vol. 33
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3-4/2024, vol. 33
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1-2/2024, vol. 33
  • ГОДИШНО СЪДЪРЖАНИЕ / ГОДИНА XXXII, 2023
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5-6/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3-4/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 2/2023, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1/2023, vol. 32
  • Annual Contents of Natural Science and Advanced Technology Education, 2022
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 6/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 5/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 4/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 3/2022, vol. 32
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 2/2022, vol. 31
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 1/2022, vol. 31
  • Годишно съдържание на „Обучение по природни науки и върхови технологии“
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 6/2021, vol. 30
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 5/2021, година XXX
  • Natural Science and Advanced Technology Education, 4/2021, vol. 30
  • Project-Based Teaching in Model for Meaningful and Technological Integration of the Ecological Education
  • Сп. „Обучение по природни науки и върхови технологии“, книжка 3/2021, година XXX

София 1113, бул. “Цариградско шосе” № 125, бл. 5

+0700 18466

izdatelstvo.mon@azbuki.bg
azbuki@mon.bg

Полезни линкове

  • Къде можете да намерите изданията?
  • Вход за абонати
  • Home
  • Contact
  • Subscribe now
  • Projects
  • Advertising

Az-buki Weekly

  • Вестник “Аз-буки”
  • Subscribe now
  • Archive

Scientific Journals

  • Strategies for Policy in Science and Education
  • Bulgarian Language and Literature
  • Pedagogika-Pedagogy
  • Mathematics and Informatics
  • Natural Science and Advanced Technology Education
  • Vocational Education
  • Istoriya-History journal
  • Chuzhdoezikovo Obuchenie-Foreign Language Teaching
  • Filosofiya-Philosophy

Newsletter

  • Accsess to public information
  • Условия за ползване
  • Профил на купувача

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
en_US
bg_BG en_US
  • Login
  • Sign Up
Няма резултати
Вижте всички резултати
  • Home
  • About the journal
  • Aims and Scope
  • Editorial Board Members
  • Contents
  • Guidelines
    • Guide for Authors
    • Reviewer's Guide
  • Publishing Ethics
  • Contact
  • Subscribe now
  • en_US

© 2012-2025 Национално издателство "Аз-буки"